My year in Bletchley

'Pleased with a student like you'

Hallo allemaal,

Het is alweer 3 weken geleden dat ik wat van me heb laten horen. Heb het heel erg naar mijn zin hier. Mijn I-pad staat in het Engels. Ik ben er al aan gewend dat je bang moet zijn dat de bus niet uit elkaar valt en anders zorgt de buschauffeur daar zelfs wel voor. En ook het feit dat als je ook maar 1 voet op het zebrapad zet, ze meteen in de remmen gaan voor je ook al ben jij aan de andere kant van de weg. Heel normaal allemaal hier.

Ik zal even terug gaan naar 3 weken geleden, de woensdag. De rest van de week heb ik vooral rustig aan gedaan. In het weekend geholpen met de caravan schoon te maken. Freya en ik waren helemaal nat! Ook bleef Freya weer logeren. Maar dat gebeurt wel vaker. En ik pas ook vaak op, wat wel leuk is.

De week erop maandag heb ik de wedding dvd van Kim en Steve gezien. Was wel leuk. Ze zijn in Griekenland dacht ik getrouwd. Dinsdag heb ik Becki geholpen met de sweetbags voor Freya's party. En op woensdag kwam dat mega pakket. Wat was dat leuk! Nogmaals bedankt! Freya had ook wat cadeautjes erin en ze vond de cadeautjes super leuk. Maar het uitpakken was natuurlijk zo spannend dat ik haar ook al onze cadeautjes heb uit laten pakken. Kortom een geslaagde avond. En daarna mocht ik nog gaan volleyballen. Nu zijn dames en heren gesplitst. En ik snap nu ook waarom. Ze wilde de eerste weken kijken wie er echt bleef en wie in welk team kwam. En nu is het gewoon dames :).

Donderdag ben ik met Sirle naar het winkelcentrum geweest. Want ik had natuurlijk ook een cadeautje nodig voor Freya. Was wel gezellig in de disneyshop. Heb een pocahontas barbie voor haar gekocht. Vrijdag heb ik Gemma geholpen met alles klaar te maken voor Freya's party.

Zaterdag ben ik met Kim, Gemma en Freya naar Londen geweest om de moeder van Steve te bezoeken. Zij moest haar haren laten knippen dus heeft Kim dat gedaan. Daarna doorgegaan naar Luton, naar Sheryl om wat op te halen en even bij te praten. 's Avonds ben ik met Ben en Gemma donner voor iedereen gaan halen. Samen met z'n drieën in een busje, heb zelden zo hard gelachen. En na het eten naar Gemma geweest. Die heeft mijn haren gestyld. Heel anders maar wel leuk!

En zondag was het zover! Freya's party voor haar vriendjes en vriendinnetjes. Eerst geholpen met alles klaarmaken en daarna gewoon geholpen met drinken en eten. Ze had een pinata, enspelletjes zoals past the parsel gedaan. Ook kwam er een verkleedde Hello Kitty en Sno White. Kortom was goed geslaagd.

Afgelopen week was mijn familie uit Nederlandlekker op vakantie. Van te voren was ik jaloers, maar die week was ik zo druk dat ik daar nog niet meer echt aan gedacht heb. Heb op maandag en dinsdag alle dingen voor de hele week voor school gedaan. Dinsdag geskypt met de mensen die op vakantie waren.Hebben ze even een rondje door het huisje gemaakt met deIPad.Woensdag gevolleyd. Donderdag ben ik met Davide naar het winkelcentrum geweest. En vrijdag ben ik naar schooltijd naar Freya geweest omdat het haar echte verjaardag was. Cadeautje gegeven wat ze erg leuk vond, en een kaart en de kaart van pap en mam. Ze vond hem mooi, en Gemma vond het heel erg lief!

Zaterdag heb ik ook weer geholpen met ballonnen. En 's middags zou ik met Geena gaan lunchen maar ze was ziek. Want hier in Engeland is op dit moment iedereen ziek. Dus had ik even de tijd om wat voor school te doen, tot Freya kwam. Heb ik lekker met mijn grote vest, haar tegen me aan en Marley op de bank gelegen en dora gekeken. Het ik weer 2 woorden Spaans geleerd. :P

Zondag ben ik mee geweest naar de weddingfair. Iedereen komt dan kijken, en jij moet praten wat jij doet. De vrouw wat naast on stond was zo aardig. Heb ik de hele tijd mee gepraat als er niemand was. En er was een fotobox, en daarin heb ik met Gemma foto's gemaakt. Die kon je vinden bij foto's. Was wel geslaagd. En 's Avonds hadden we Granger's surprise-party. Hij word namelijk donderdag 30. Kortom een drukke week.

Vandaag en gisteren niks speciaals gedaan. Voor de mensen die er om vroegen. School gaat nog steeds goed. Mijn poster voor economie was de beste, heb voor economie ook nog een b gehaald omdat dat het hoogst haalbare was. Heb een telefoontje gehad: ‘We are very pleased with a student like you.' Ook weer fijn. We moesten een cv schrijven in 10 minuten bij PSHE. De 5 beste moesten naar voren komen en kregen een zak maltesers. En daar was ik bij. En daarna bleven de beste 3 over, weer een zak maltesers voor mij. Ben uiteindelijk 2e geworden, want ik beheers de taal nog niet goed genoeg. Dus afgelopen week heb ik op maltesers geleefd ;). En vandaag hadden we een nummer gekregen bij wie je in de groep zat. Ging een jongen tegen al zijn vrienden zeggen dat hij bij het slimste meisje zat, hahaha dankje! Dus dat gaat allemaal prima!

Wow, wat is het lang geworden. Zal de volgende keer eerder schrijven. Maar nu eerst over 2 daagjes van mijn vakantie genieten. ;)

Groetjes,

Nathalie

PS. Dankjewel iedereen voor kaartjes, erg leuk!! :D

Reacties

Reacties

Manon

Nathalie de nerd!!!!!!

Wat leuk om te horen dat het zo goed gaat! Ook leuk om te lezen dat je zo goed wordt ontvangen in de familie. :) Die ballonnen zien er echt leuk en mooi uit ! Kun je er niet een paar opsturen voor mijn verjaardag? Hahaha grapje!

Heel veel plezier in je vakantie :D

Xx manon!

Riny Hesen

Hoi Nathalie,
Fijn om weer van je te horen. Het enthousiasme straalt er van af! Naast de cultuur en de taal wordt er ook nog echt gestudeerd, knap hoor!.
Geniet van deze fantastische tijd!

Michelle

Wat leuk! Dat zie je de leraren hier niet zo heel snel zeggen:p Blijf je ook lekker gemotiveerd! Fijne vakantie! Die van mij is al een week voorbij:(
xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active