My year in Bletchley

21 students, 7 nationalities, 1 dream.

Hello people,

Na een super afscheidsfeestje zaterdag was het woensdagochtend zover. Afscheid nemen. Na heel wat lieve smsjes en een knuffel van pap, mam, Alex en Ellis ging ik dan toch alleen het vliegtuig in. Nadat de stewardess haar mooiste bewegingen had gedaan en een Engelsman Engels sprak alsof hij uit Italië kwam konden we eindelijk gaan.

De groep van de orientatië bestaat uit 21 studenten. mensen uit Nederland, Duitsland, Denemarken, Italië, Slowakije, Brazilië en Australië. En er is 1 regel: 'We only speak English.' Iedereen praat met iedereen en er is weinig tot geen groepsvorming. Heel wat anders dan dat ik gewend ben. Hele leuke groep!

het meeste ging ik om met Judith uit Nederland, Anna uit Duitland en Brylee uit Australië. je kon met z'n 4e in een rollercoaster + een foto voor dezelfde prijs als 4 losse kaartjes. Dus wij gingen erin. Super hard geschreeuwd en we kwamen eruit, was de foto van de zijkant. Mochten we nog een keer gratis in de achtbaan. :)

Ook moesten we in groepen van min. 3 blijven. maar we waren de andere 2 kwijtgeraakt. Dus ik dacht:We vragen het in een winkel. Dus Judith en ik naar binnengelopen. Hem het adres gegeven. Hij loopt naar boven, daarna naar buiten en kwam terug. We moesten mee naar buiten in de taxi. En hij betaalde voor ons! Dus ik heb gewoon gratis in een Engelse taxi gezeten. :D En er was ook een jognen uit Brazilië genaamd Alexyuss maar ik mocht hem Alex noemen. Toen ik hem verteld had dat ik een broer in NL heb die Alex heette zei hij: 'Dan ben ik vanaf nu je broer uit Engeland.' Dus vanaf toen was het steeds: 'Hey sis!'Wel lief. En Jo (Johan) uit Denemarken. Ik had een heel vies drankje gemaakt voor hemmet water, zout, peper en citroen en hij dronk het nog op ook nog! Erg leuk. Ook in de metro allemaal rare dingen uitproberen zoals met je rechterhand links om rondjes draaien en tegenlijk met je rechterbeen rechts om draaien. Moeilijk! Kortom de groep was super!

We hebbenv eel dingen bekenen zoals Camden market, London Eye, Big Ben, Cruise op de Thames, Tower Bridge, St. Pauls Cathedral, Piccadilly Circus en natuurlijk de wisseling van de wacht bij Buckingham Palace. We hebben sporters gezien van de paralypmics en de sfeer was echt goed in London.

Ik heb echt een super leuke tijd gehad in London met de andere exchange students. En nu ben ik dan bij mijn gastgezin. Echt hele lieve mensen. Maar daar heb ik het de volgende keer wel over. ;)

xx

Reacties

Reacties

Manon

Klinkt super! Ben echt blij voor je dat het zo goed bevalt! Succes woensdag op schooL!! XXXXxxxxxx

Michelle

Leuk man:) ook met dat broer in Engeland, toch nog een stukje thuis he?
Veel plezier nog!:) xxx

Imke

Have fun Nathalie! En heel veel plezier en succes op school! Komt allemaal goed! xx

Laura

Haaa!!
Zo te horen is het leuk door in Engeland ;)
Leuke mensen ontmoet, gelukkig!
Echt super veel plezier en succes deze eerste paar weken.

xxxx

Conny

Heerlijk om dit te lezen meid! Londen is natuurlijk sowieso heel erg leuk om mee te beginnen en als ik dan lees dat je ook nog zo'n leuke groep mensen om je heen hebt gehad: super!

Heel veel plezier en ik kijk nu al uit naar je volgende verhaal!

X

Anouk

Ohh echt super allemaol! Vind ut zoe knap van dich! En inderdaad wal echt leuk van dien bro doa. Vind t erg fijn veur dich det de groep zich zoe good pakt en detse dich doar fijn veuls! Xxxxx

natasha

klink super nathalie!!
ik hoop echt dat de tijd die je daar bent altijd zo leuk zal zijn!
kijk uit naar je nieuwe verhaal!

xxx

Simone

Haha zo te horen heb je het erg na je zin daar! Haha herkende er veel in van je smsjes ^^ hihihi :p.
Veel plezier nog schatje

Mia

Hoi Nathalie, Wat een leuke foto`s en het gaat je wel lukken in Engeleland, en ik denk dat jij daarna nog veel meer van de wereld gaat zien.
Ik kijk uit naar je volgende verhaal en foto`s
xxx Groetjes

Tal

Hey Nathalie,

Het is weer genieten van je verhalen!! Leuke foto's, m.n. die in de achtbaan..... Je weet, daar ben ik dol op. Je eerste schooldag zit er bijna op, ben zeer benieuwd hoe je die is bevallen. Je had er in ieder geval veel zin in vanmorgen, zin in school......hoe krijg je het verzonnen... Kijk uit naar je volgende verhalen en foto's! Enjoy!! Xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active