My year in Bletchley

Don't dream your life but live your dreams.

Hello everyone,

Over een weekje is het zover. Dan zit ik in ‘the place to be': Londen. Daar zal ik een 5-daagse oriëntatie hebben waar ik zal verblijven in Belsize Park Apartments. Deze dagen zal ik doorbrengen met onze trip leaders Chris en Sheila en alle andere exchange students. Vanuit daar zal ik opgehaald worden door mijn gastgezin.

Op 26 maart kreeg ik een telefoontje dat er toen al een gastgezin voor me gevonden was. Het gezin bestaat uit vader Stephen(ze noemen hem Steve) en moeder Kim. Ze wonen in Bletchley (80km Noordwestelijk van Londen) en hebben 4 kinderen: Stephanie(32jr), Granger(30jr), Gemma(24jr) en Becki(22jr). Ook hebben ze al 5 kleinkinderen die tussen de 1 en 9 jaar zijn schat ik. Stephen doet iets met motoren en Kim is kapster. Ook heeft ze nog een eigen bedrijfje in het maken van balloons en chaircovers voor bruiloften. Ze heeft me al gevraagd of ik haar daarbij wil helpen. Erg leuk! Ook hebben ze 2 hondjes. Milly een Duitse herder en Marley een Bichon Frise. Tijdens mijn verblijf in Engeland heb ik ook nog een AR genaamd Julie. Als er iets aan de hand is moet ik haar bellen en zal ze me helpen.

Daar zal ik naar de Lord Grey School gaan. En voor alle mensen die het willen weten; Nee ik hoef geen uniform aan! Gelukkig, maar zo erg had ik het niet gevonden. Iedereen loopt daar toch dan in hetzelfde rond. Ik moet wel perse een stoffe broek aan en een t-shirt met mouwen tot over m'n schouders. Als het goed is ga ik daar ook gewoon volleyen want in Milton Keynes hebben ze een volleybalclub.

Ik heb al een keer geskyped met mijn gastgezin en ook al veel mail contact gehad. En er ook echt al zin in! Als jullie trouwens een mailtje willen ontvangen bij elke keer dat ik wat op mijn blog schrijf, moeten jullie je e-mailadres rechtsonder invullen.:)

Zaterdag heb ik nog mijn afscheidsfeestje voor familie en wat vrienden. En voor je het weet is het woensdag morgen en zit ik in het vliegtuig. Afscheid nemen zal nog wel even moeilijk worden, maar dit is wat ik al lang wil. Ik las pas geleden de zin: ‘Don't dream your life but live your dreams'. En dat is wat ik nu ga doen. Ik ga een droom waar maken..

Bye xx,

Nathalie

Reacties

Reacties

Tante Marianne

HEY SCHATJE,
Gisteren je afscheidfeest gevierd. Het was tof, cool en super gezellig.
Heel veel plezier en tot schrijfs.
Bye bye, zwaai zwaai.

Tal

Hey Nathalie,

Net wakker, heb genoten gisteren!! En jij ook, je straalde helemaal. Je gaat je droom waar maken. Heel veel plezier met alles wat je gisteren nog allemaal hebt gekregen, in je koffer te proppen...hahaha...geniet van je laatste dagen in M'bree en tot whatsapp, skype of luchtpost. Xxx

MANONNNNNN

Hey nathalieeeeee!

Heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel plezier in Engeland! En heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel succes op school! Ik spreek je snel weer op MSN, Skype, twitter, facebook, email en dit blog :D:D

Xx Manonnnnnnnnn

M. Kojil

Hoi Nathalie,

Heel veel plezier in Engeland. Ik ga je zeker volgen, dus zet er maar veel op. Tot over een jaar.

Groetjes

Loe en Mia

Hallo Nathalie, We hebben een hardstikke leuk feestje gehad zaterdag. We hopen dat je een hele leuke tijd krijgt in Engeland en dat je vele mooie ervaringen opdoet
maak er iets moois van en geniet.
XXX
Tot ziens Groetjes

ELLIS,,

haaayy,, nathalie!!
heel veel plezier in engeland ik zie je nog 2 dagen en mag je ook nog gelukkig uitzwaaien!! dank u school!! zal je heel erg gaan missen?? doegg..xxxx

Conny van Doorn

Hoi Nathalie!

Erg leuk dat je gisteren nog even op school kwam om doei te zeggen. Ik vind het zo superstoer van je dat je dit doet, je bent echt zo dapper: mijn complimenten nogmaals :) Ik hoop dat je een super tijd tegemoed gaat en ik ga al je verhalen volgen!

Heel veel plezier meid: you can do it! Live your dreams :)

Xxx Conny

Simone

Hey lieverd,

Ik wil je heeeel veel plezier wensen in Engeland!
Dit is iets wat je al heel lang wilt dus vind het super vet dat je het nu gewoon gaat doen.
Wel zal ik helaas m'n beste vriendin moeten missen, maar over 10maandjes kom je terug en halen we alles gewoon in:D Als je dan maar niet het NL's vergeten bent^^hihi....
Veel geluk en al het goeds!

Love you just the way you are

Opa en Oma Vaassen

Hallo Nathalie veel succes toegewenst met je Engels avontuur Goodbye .

Oksana

Heeeeeyy Nathalie,

Je zit nu al lekker in Engeland je verstaan baar aant maken met handen voeten en natuurlijk je Engels! Het gaat je lukken als je terug komt spreek je zeker weten vloeiend engels (: vergeet niet de regel die je deze week hebt he, alleen maar engels spreken! Echt superveel plezier!
Make your dream come true!

Lots of love,
Oksana

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active